karas

Alla inlägg den 23 september 2014

Av Karolina - 23 september 2014 13:39

- Natasha?

- Masha!

- Andrea?

 


Jag sitter på sanden på magen nästan framför dem. Två män försöker gissa mitt namn genom att rabbla upp sovjet-aktiga tjejnamn. Jag vände på huvudet och kollade på dem med en undrande blick, men med ett leende på läpparna. 

Båda männen som sålde majskolvar varje dag på stranden i Bulgarien har hittat sitt ragg.

Tydligen så var det jag. De var ungefär i 25-30- årsåldern. Kanske till och med lite äldre. 


Medans jag solade, var i vattnet och hade jävligt kul försökte de alltid skanna med sina ögon på stranden för att hitta mig.

De tror att om de har solglasögon så märker man inte att de stirrar på en.

Jag kunde inte liksom ta på mig den tjockaste overallen ur mormors garderob och vara klädd i den på stranden :P. 

Varje gång de såg mig hade de en väldigt stor lust i blicken. Jag kunde tolka den på en gång. 

Men konstigt nog hade jag inget emot dem. Vem gillar inte att få uppmärksamhet? De hade inte en enda chans att de kunde röra mig, prata med mig nära (även fast de sa några enstaka ord från avstånd), eller något annat. Jag hade ju med mig min familj. 

Det var bara intressant att se hur de skulle lyckas med det. Så varje gång de kollade på mig, gav jag en blick tillbaka.


En annan gång då jag stod uppe (de såg mig för det mesta sitta ner och sola) hållandes i en plastpåse med kex i handen lyckades de säga vad de tyckte om mig från några 1-2 meters avstånd. Jag kommer inte skriva varje ord de sa för då kommer det bara låta onödigt. 

Den ena sa att jag var sexig och fortsatte med att säga att de gillade mig väldigt mycket.

Jag gav dem en jävligt undrade blick och böjde på min högra ögonbryn så som jag aldrig gjort förr. Jag visste ens att jag kunde böja den så där haha!


-Grrr! , sa den andra.

Det var inget annat att göra än att flina åt dem.

Sista dagen på semestern var min bror i vattnet och mamma på hotellet. Vi var på väg att gå tillbaks till hotellet för att solen     brände. Jag gick fram till vattnet för att se vart min bror var. Det tog lite tid att hitta honom eftersom det var väldigt många som badade. Precis då kom de två männen. Den ena började kalla på mig som om jag var en katt. Och den ena bara stirrade ur hans hornhinnor på mig. Jag vände på mig och började gå till sanden. Jag möttes av han som kallade mig som en katt och han sa hej till mig.

Jag svarade också tillbaks, fast lite tyst. Jag visste inte vad han skulle säga näst. Jag var bara så... rädd. Jag var inte skrämd, men jag visste att hans nästa ord skulle innehålla some dirty shit. Om han sa så visste jag inte direkt vad jag skulle svara, för jag är ingen så där stor expert på ryska. Visst jag har alltid bra comebacks i mitt ordförråd, men inte så att jag skulle veta hur man översatte det på ryska. Jag log åt honom medans han kollade på mig, och jag använde den tiden för att gå till vårt ställe på sanden. 

Och så slutade det. Sen åkte vi hem.


Det jag försöker komma fram till i det här inlägget är att om du är en äldre man, pedofil, idiot eller skitunge som läser min blogg just nu/har sett mig irl och bara gillar mig för mitt utseende - ni kommer inte komma nånstans med ert ragg. Visst, jag kan ge er uppmärksamhet för att ni hyllar mitt utseende, men mer än det kommer ni aldrig få. Mitt självförtroende ökar bara om ni hyllar mig så där. Men inget annat kommer att ske.

För ni tänker med ku*** och inte med hjärnan. 


        



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Skapa flashcards