karas

Alla inlägg den 25 september 2014

Av Karolina - 25 september 2014 13:50

 Igår fick jag ett flertal mejl angående mina tidigare blogginlägg.

''Hur i all sin dar har du tid att skriva såna blogginlägg?''

''Går du inte i skolan, flicka?''

Jo, era di**huven'. Nu ska jag ta min tid att förklara det till er, ni som är lite... efter. ;) 

Eller det är inte ens nån lång förklaring jag behöver skriva egentligen. Den innehåller bara några meningar. Eller kanske till och med en. Som är så jä*** enkel så det bara inte går.


Jag är  f ö r k y l d. And that's it.

Har ni något annat att säga? Well look at the fu*** I give!


Annars då? 

Har nyss ätit frukost och lyssnar på musik medans jag idiotförklarar mig för efterblivna gubbar och kärringar :).

Nej men jag har inget annat att göra... Ska nog hitta på något under dagen.

Vi hörs sen!


              

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards