karas

Alla inlägg den 26 september 2014

Av Karolina - 26 september 2014 17:46

           

Av Karolina - 26 september 2014 15:07

Sorry att jag inte hann blogga igår, men mina tankar har gått åt andra saker än åt bloggandet igår. Det är inte så att jag inte har nåt annat att göra än att blogga och inte heller på grund av de negativa mejlen jag fick i förrgår (jag blev bara glad av det hehe), utan man har ju också ett liv utanför bloggen som man brukar säga.

Jag hade inte heller nåt att blogga om och det är inte roligt att läsa ett inlägg som handlar om att man inte har nåt att blogga om haha. Jag skrev bara sånt skit vid 11-årsåldern.


Förutom att vara hemma och sjuka i min egna sjukstuga kollade jag lite på mina bilder från min iPad och det var... det var lite pinsamt att kolla på dem kan jag säga. Men man åldras och blir mer mognare med tiden ;).

Däremot kommer jag nog skratta åt mina nuvarande inlägg om ungefär 2 år. Tänk er att jag kommer vara byxmyndig då haha?

På tal om byxmyndighet så var det en klasskamrat som fyllde 15 förra veckan. Jag frågade mina kompisar vad man brukar ge i present och det jag fick som svar var ''den klassiska presenten''. Först kunde jag inte komma på vad det var, men sen slog det mig i huvudet. Kan ni gissa vad det är? ;)

Jag vill inte säga svaret direkt för då kommer det bara låta självklart.


Aja, vi går tillbaks till pratet om mina foton på min iPad istället..

Jag hittade nämligen ett fåtal semesterbilder från Bulgarien den här sommaren. Såklart har vi jättemånga bilder därifrån (turister till högsta grad) men de flesta är på min brors USB så tyvärr.


Men några hittade jag ju iaf som jag kan bjuda på!

           

           

           

           


                                            Bilderna är upphovsrättskyddade. Såfort kopiering sker blir du anmäld.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards