karas

Alla inlägg den 8 november 2014

Av Karolina - 8 november 2014 16:57

För några dagar sen kollade jag på Adam Lamberts hit "Trespassing" som publicerades för ungefär 3 år sen. Den är så himla bra!
Iaf, jag gick in på kommentarsfältet där för att se vad alla snorungar skrev där och då läste jag att de flesta skrev att han är homosexuell.
Jag har definitivt inget emot det, men jag fick en ny celebrity-crush ju.. Han ser så jä*** bra ut!
Jag googlade det bara för att försäkra mig att det var sant för jag var verkligen desperat.
Tydligen var det sant. Från en budding romance jag hade för honom sjönk den till 0 lika snabbt som en bananfluga går in i näsan på en.
Men det är inte det stora problemet med det.
Jag skrollade ner och hittade det här.

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards