karas

Alla inlägg den 9 november 2014

Av Karolina - 9 november 2014 12:05

Godmorgon babes!

Söndag idag då... Ångestdagen som jag och typ nästan hela befolkningen brukar kalla den för haha. Inte nog med det blir det mörkt redan vid 16-tiden.
Jag orkar inte vänta då den gär skitplaneten vänder den 21:sta december. Det känns som om jag inte har krafter som räcker under hela dan.. :( Men det är väl inte så konstigt, vi människor är gjorda för att sova på nätterna.

Annars då? Ligger här i sängen och försäker komma upp. Har lite saker att ta tag i vilket är viktiga men f*n det kommer inte bli av haha. Är det helg har jag alltid svårigheter med att komma upp ur sängen. Troligen kommer jag gå upp ur sängen nån gång under dagen haha.
Hörs sen! :*

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Skapa flashcards