karas

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Karolina - 26 november 2014 07:01

Hörrni, tack så jättemycket för era fina komplimanger jag fick igår från förra inlägget! Tack för att ni stödjer mig! <3

En sak jag har tänkt på är den här galna julreklamen som finns typ... överallt. Jag har definitivt inte något emot julen men det är inte ens december ju. Tror inte att säljarna inte är så mycket för själva julfirandet, det är mer sannolikt att de vill sälja och tjäna tusenlappar från folket.
Man vet själv att det är jul, jag tror att ingen kommer inte komma ihåg den här högtiden liksom. Man vet också själv att man ska köpa julklappar utan att bli påmind om det av media.
Alla är ju så himla inne i julstämningen medans jag gör min lilla countdown när sommaren kommer börja haha :). Skulle inte media överdriva julen skulle nog all julstämning börja nog 1-2 veckor innan julafton. Man går inte året runt och tänker på jul, man har också annat att göra. Jag är säker att så var det nog inte för 25-30 år sen. Allt inom media har blivit så himla överdrivet nuförtiden...

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards