karas

Alla inlägg den 24 mars 2015

Av Karolina - 24 mars 2015 17:08

Hej på er!
I mitt förra inlägg kunde ni läsa om renoveringen här i mitt rum som pågick förra veckan. (Jag ääälskade verkligen att sova i vardagsrummet, låter konstigt men det här är sanningen liksom haha)
Jag valde vita tapeter med något fint blomstrande mönster för våra förra tapeter (det var inte vi som valde de tapeterna, utan den/de som bodde innan oss) var gula och jävligt äckliga kan jag säga. Alla möblerna som är i mitt rum är vita och plötsligt kommer gult från ingenstans haha. Nu är det vitt och fräscht här inne, dessutom ser rummet mycket större ut.
Jag har även ommöblerat och fått det verkligen så som jag vill att allt ska stå, alltså så som jag ville från början när vi flyttade hit, fast då vart det brådska med all flytt så vi spred möblerna huller om buller i mitt rum. Efter ett tag då vi bott här ville jag ommöblera fast då hade ingen ork och det skulle vara jättesvårt att flytta på allting. Det blev inte av som sagt. Men nu blev det det, yaaaay!
Sålänge kan jag visa er en liten sneak peak på mitt rum (och mig, hihi) då allting inte är på plats.

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards