karas

Alla inlägg under mars 2015

Av Karolina - 1 mars 2015 10:48

Godmorgon!
Faan vad man inte är van vid att höra larmet ringa på morgonen... Tänk er, det har bara gått en vecka (okej 2, då den första "lediga veckan" hade man prao och då fick man vakna senare) sen man vaknde tidigt för att gå till skolan, men nu känns det som om det är en grej som man gör från allra första början.
Jag ska hem till en tjej som går i min klass för att jobba på ett NO-projekt som behöver snart vara klar men vi har inte ens börjat med den (I know, my influence) så vi måste hinna ikapp. Ni förstår ju varför jag vaknade nu, annars skulle jag typ vaknat vid 1-2 tiden och missat typ halva dagen. Den där tjejen är typ en såndär A-barn och dessutom är hon sträng som attans så jag är typ nästan rädd för henne ifall jag gör ett minsta lilla steg fel. Så skola på en söndag blir det typ.

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards