karas

Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Gotta love this weather

Av Karolina - 13 april 2015 17:04

Hur många timmar sov jag inatt då? 4 timmar. Och gissa vad? Jag är pigg som bara den! Haha. Väldigt konstigt :P
På tal om något helt annat. Det lustiga vädret nämligen. Jag vaknade, det var soligt. När jag åt frukost regnade det. När jag var i skolan sken solen. När jag gick hem regnade det. Och innan jag skulle kliva ur tåget slutade det regna och det var återigen soligt. Liksom?
Okej okej, jag vet att det är aprilväder men det här är inte klokt alltså. Liksom vad ska man ha på sig?!?
Men ändå tycker jag om det här vädret på nåt sätt. Det är så himla vårigt och fint (okej, det här hör inte på nåt sätt ihop med regnet, men det gör det för mig :P). Jag har väldigt goda minnen från aprilmånaderna.
Och på tal om något helt annat så shoppade jag lite efter skolan. Fan vad jag älskar att köpa underkläder! Skulle mina pengar vara oändliga skulle jag alltid ha spenderat majoriteten av pengarna på underkläder.
Ärligt talat känner jag mig som en dyslexiunge, för det här inlägget hör inte alls ihop med bilden (okej, 1/4). Haha. Nä men jag hade ingen aning om hur jag skulle lägga till bilden och jag ville ju skriva om min kärlek till aprilvädret. Så det fick bli ett inlägg.

 
 
Linn ^^

Linn ^^

13 april 2015 22:00

Omg håller med :D ♥ fin blogg!! :D
Jag har en shoutout tävling på min blogg, kolla gärna in den och delta jätte gärna! :D

http://www.nouw.com/linzha

Karolina

13 april 2015 23:00

Javisst! Jag kollar gärna in din blogg :)

 
Ingen bild

Andreas

14 april 2015 06:03

Skitsexiga trosor. Gillar du inte hipster?

 
Ingen bild

Andreas

14 april 2015 06:04

Skitsnygga trosor men gillar du inte hipster?

Karolina

14 april 2015 15:32

Jodå, hipsters är väldigt bekväma och jag tycker också om dem.

 
Ingen bild

Andreas

16 april 2015 04:49

Vad tycker du om boxer då?

Karolina

16 april 2015 16:39

Alltså alla trosor har sina egna goda egenskaper och jag tycker om alla. Hurså? Brukar du också ha på dig trosor, eller?

 
Ingen bild

Andreas

16 april 2015 22:17

Jag brukar ha trosor på mig.

Karolina

16 april 2015 22:22

Nä men vad trevligt, hade misstänkt det. String, hipster eller boxers? Vilken föredrar du? Är de sköna?

 
Ingen bild

Andreas

17 april 2015 04:58

Föredrar faktiskt boxer,de är grymt sköna. vilken föredrar du och vilka tycker du är skönast att ha på sig?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 18 februari 2017 22:30

Så, nu har jag löst problemet hur jag ska publicera videon från iMovie. Det var bara att gå in på bloggplatsens sajt och blogga därifrån från min mammas surffplatta, så man kan infoga allt man vill från bloggverktygen. Just det, jag kom ju på att d...

Av Karolina - 18 juni 2016 18:37

Det blir tidig skolstart haha, men det var mycket efterfrågat så varför inte skriva detta inlägg nu? Jag vet att många av er går fortfarande i grundskolan, men de flesta av er är inne på högstadiet. Och många är såklart oroliga inför 9:an. Men, (ok, ...

Av Karolina - 16 juni 2016 14:28

För bara några veckor sen satt jag på tåget där jag väntade att den skulle åka. Utanför på perrongen stod en man som pratade i telefon, märkte av honom en del då det var bara jag, den där mannen och en till person vid och i vagnen. Han fortsatte sitt...

Av Karolina - 15 juni 2016 22:15

Jag har vart lite frånvarande från bloggen som ni märkt, men jag är tillbaka nu. Om nån ens visar upp sig här längre haha. Anledningen var att jag helt enkelt inte hade tid pga skolan. Jag gick trots allt sista året i grundskolan. Det känns så overkl...

Av Karolina - 19 mars 2016 00:04

Vet ni vem kan ändra på ens dag bara inom ett par minuter? SL. Efter min dansträning vart jag bara helt utmattad och det enda jag ville var att åka hem. Jag brukar ta tvärbana och tunnelbana för att ta mig till/från dansen, vilket brukar ta 30 minute...

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Skapa flashcards