karas

Alla inlägg den 15 april 2015

Av Karolina - 15 april 2015 18:00

Innan jag börjar så måste jag säga att den här bilden INTE ÄR MIN, utan en tjejs som är min brevvän som jag träffade på nätet. OCH så varnar jag känsliga läsare.
En vacker dag satt jag inne på sajten Girlsaskguys för att jag hade en fråga. Jag blev medlem och började kolla runt lite på sidan. Plötsligt fick jag ett meddelande från en tjej som är 13 år gammal. Hon ville gärna skaffa nya vänner och detsamma ville jag. Vi började chatta lite där och bekantade oss. Hon skrev att hon var och sov över hos en av sin kompis och nu satt hon på toaletten och stressade sig över att hennes skit inte gick att spola bort. Man ba "okejjj..?"
Jag behöll min vänlighet och skrev till henne att spola igen. Haha. Till slut gick det. Och sen fortsatte hon prata om skit och hur hon "takes a big shit" (hon är amerikansk) varje dag. Jag skrev lite lol's och hahah för att låta snäll. Sen blev det fördjupning i ämnet och hon frågade mig hur jag skiter och om jag gör det stort eller litet, osv. Där började jag känna mig riktigt äcklad, men fortfarande fortsatte jag att vara snäll. Därefter frågade hon mig ifall hon skulle ta en bild på hennes skit och infoga det i ett mejl och jag sa att det var väl ok. Nu ser det ut som om hon tog "a big shit" igen och därför fick jag bilden idag.
Men frågan är VARFÖR?!? Varför sa jag ja egentligen? Jag som alltid brukar vara ärlig. Vad hände? Är det så långt det här kan gå om nån är riktigt snäll mot en fastän man går på en dålig bana?
Okej, jag vet att det här är mitt ansvar och det var jag som accepterade hennes fråga, men vissa gånger får den andra personen också tänka efter. För det är väl inte så många människor som skickar bilder på deras "big shit" till nån annan. Eller?

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards