karas

Alla inlägg den 15 maj 2015

Av Karolina - 15 maj 2015 21:37

Skulle jag ha lagt till ett "jao" där i slutet av rubriken? Med tanke på att man är en liten fjortis på fjorton år va, haha.
Nä men vi är på tåget mot jag vet inte vad, fuck them all städer liksom. Sunnebo, Arvinge eller whatever. Vi ska iaf till Helsingborg. Eller HOPPAS det. Gud, i början av resan blev jag lite åksjuk, mådde så himla dåligt. I samma stund pressade mig mamma att äta hennes hemlagade ris och kyckling, men nej tack liksom. Men sen blev det betydligt bättre och jag fick iaf lite näring i mig. I slutändan råkade min muffins som jag köpte på bistron ramla på nåt konstigt sätt, så jag försökte ta upp den men plötslig kom hela matlådan med ris över mig. Så vi fick städa lite, värst svinstian haha. Vi ska snart av för ett byte i Arvinge. Ses sen, puss! :*

Av Karolina - 15 maj 2015 16:48

Hej på er!
Här hemma hos oss är det packing för fulla muggar som gäller. Allting ligger huller om buller och jag vet inte ens vad som ska tas med, det är bokstavligen kaos. Men jag försöker så gott jag kan.
Vi har ju aldrig varit i Helsingborg eller Skåne överhuvudtaget, så irriga och virriga som vi är vet vi inte ens vart busstationen i Helsingborg ligger som ska ta oss till stationen där hotellet ligger. Hade jag inte kollat på Facebook-sidan där all information stod till de tävlande hade vi nog inte ens klivit på bussen och då hade vi övernattat på tågstationen. Vilket inte skulle varit så kul. Haha.
Tills nästa inlägg kommer upp bjuder jag på en text som kanske kommer hjälpa kvinnor som män och tjejer som killar att hanen aning om hur det andra könet tänker.
(Ger all cred till den som skrev texten.()

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards