karas

Alla inlägg den 21 maj 2015

Av Karolina - 21 maj 2015 22:00

Ni har väl inte missat att det är ESC-vecka den här veckan?
Det har alltid varit som en "tradition" att kolla på den här sångtävlingen annars kommer jag inte ha en bra fortsättning på det här året, haha.
So let's do it.
Har ni märkt hur många ballader i rad det har sjungits i det här programmet? Gud, man kan ju bara somna och slå sitt huvud i tangentbordet eller vad det nu är man kollar ifrån. Fast för det mesta är låtarna så himla dåliga, eller det tycker man alltid iof, alltså att nya låtar blir bättre sen. Men nu tycker jag verkligen det. Jag har alltid tänkt sen jag var liten att inom en kort tid kommer ju all melodi blivit uppfunnen så till slut kommer inte det produceras nya låtar. Lite så är det ju, eller?
Ha en fortsatt trevlig kväll, inte mycket till Måns dyker upp på scenen! ;)

Av Karolina - 21 maj 2015 13:40

Åhhh, så himla skönt att vara på stranden nu när det är varmt! Sommaren är här, äntligen!
Vi har svenska nu, vi filmar egna filmer. Jag och min vän kan tyvärr inte filma i skolområdet för vi har redan planerat var vi ska filma då istllet lurade vi läraren att vi skulle gå pch filma på stranden men nä. Vi softar på en brygga där nån har lagt en bänk vilket vi tackar oändligt för! Haha. Livet leker nu.

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards