karas

Alla inlägg den 26 juli 2015

Av Karolina - 26 juli 2015 17:00

Jesus vad den såg konstig ut när jag öppnade kylen...
Så här kan alltså en fruktyoghurt se ut som har passerat bäst före-datumet. Den liknar ju nästan en kudde haha. Ska jag kanske offra den till våra hundar? ?
Konstigt att den är så uppsvullen, jag menar behöver inte den se ut så om typ 2-3 månader? Fast här är matprodukterna organiska af och det är därför bäst före-datumet är så kort (alltså mindre konservanter osv).
Hemma hos håller typ en mejeriprodukt 1-2 veckor om jag inte har fel?
Man slipper ju gå till mataffären typ varannan dag haha..

Av Karolina - 26 juli 2015 01:52

Hahah hittade nyss denna bild...
Läs den noga om du inte fattar.
Tänk vad grammatik kan göra för en mening. Det är ju nu man ska börja uppskatta grammatiken både på svenskan och engelskan ;)
Och ja, om ni undrar, jag är en grammat nazi. Dubbelkollar alltid mina inlägg efter att jag skrivit klart dem bara för att försäkra mig att allt är rättstavat och har skiljetecken på rätt plats. Har alltid varit ett stort fan av grammatik :P

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards