karas

Alla inlägg den 30 juli 2015

Av Karolina - 30 juli 2015 12:09

Dum som jag var vaxade jag mina ben nyss då de började se ut... inte så bra haha. Och så kom jag på att jag har en danskektion här (måste få en ny koreografi) om ungefär en timme.
Mina ben såg helt flawless när jag vaxade dem sen började liksom helvetet inta och nu har jag små röda prickar typ överallt på mina ben.
Har hört att is hjälper så jag tog två par isbitar och gned de över mina ben. De började avta men bara efter ett ögonblick förvandlades isen till vatten och då kom prickarna tillbaka.
Jag har inga leggings med mig, har bara mysbyxor men det är inte ens nån idé att ta på sig dem för man bokstavligt kommer koka i dem.
På bilden syns inte de så bra, men i vekligheten ser de bara förjävliga ut haha.
Jaja, får väl hoppas att de försvinner lite innan jag går ;P

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards