karas

Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Karolina - 8 augusti 2015 21:54

Tja tja bloggen!


Vet att jag vart lite inaktiv här på bloggen men jag var upptagen med att njuta av de sista sommarlovsdagarna. Jag kommer ju börja 9:an nu till höst och då kommer jag inte ha några vilodagar alls haha. Sen har vi tagit bort routern hos mormor för att hon inte använder sig av den, hon Skypar bara med oss och då behöver ju hon bara ett modem som funkar för endast en enhet. Vi tog bort den för vi äker till Sverige om bara några dagar. Tveksam på om det kommer fler inlägg tills dess, tyvärr. 


Som ni säkert sett har jag bytt lite på designen här, men den är fortfarande inte klar. Jag är inte nöjd med bakgrundsbilden, den får bara vara för tillfället tills jag hittar nån bättre . Sen vill jag också byta typsnittet på rubriken,  tycker att den har blivit lite gammal. Men det finns ju så himla många typsnitt att välja mellan haha! Jag vill också ha typsnittet i mitten av bloggen, men jag tror inte att det går att göra det här just på den här bloggportalen. Har funderat på att byta bloggportal, men jag gillar ju också den här då man kan göra reklam för sin blogg typ överallt här.

Jag behöver verkligen fräscha upp bloggen, men det får jag ta itu med när jag är hemma. Så ni får ha det så bra då tills dess, så hörs vi när jag är i Sverige. Har hört att det är pangväder hemma?

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards