karas

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Karolina - 10 augusti 2015 22:33

Ja, det får bli ett inlägg till för att ;P

Nu till hösten tänker jag bli mer kreativ och börja med ett par projekt för att bloggen ska få ett liv och för mer underhållning. Ett projekt som jag är säker på att jag ska börja med kommer hålla på i ungefär en månad om min iPad vill samarbeta med mig (ni kommer fatta mer senare) och om skollivet tillåter dvs. Men jag ska försöka hinna med allt, det ska jag lyckas med ska ni se ;)

En annan självklar sak som kommer synas på bloggen är olika blog tags, exempelvis TMI tag, 40 beauty questions tag, 30 questions, etc. Har ju bara insett nu hur kul de är att göra haha!

Så en kul höst har ni definitivt att se fram emot om ni hänger med mig här!

                                   

                                                                    


Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards