karas

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2015

TMI tag

Av Karolina - 17 augusti 2015 14:44

 

1. Vad har du på dig? Svarta tights och en vit t-shirt.

2. Någonsin varit kär? Ja.

3. Någonsin haft ett jobbigt break up? Nej, och jag hoppas verkligen inte att jag ska uppleva det. 

4. Hur lång är du? 154.

5. Hur mycket väger du? 45-46.

6. Några tatueringar? Nej.

7. Några piercingar? Om öronen räknas så ja, annars nej.

8. OTP? Om jag har rätt om vad det betyder så Miranda Kerr och Zac Efron.

9. Favoritprogram? Ni får ursäkta mig, men jag har aldrig riktigt fattat vad program betyder :P (vet att det är nåt som sänds på TV though)

10. Favoritband? Maroon 5 och OneRepublic.

11. Någonting du saknar? Bulgarien!

12. Favoritlåt? Jättemånga, bl.a. One Woman Army, Calabria 2007, No Enemiesz, 212 och Give Me That O.

13. Hur gammal är du? 14.

14. Stjärntecken? Stenbock.

15. Någonting du letar efter hos en partner? Ingen speciell sak, känner bara själv när jag mött den rätte och då blir plötsligt allt perfekt om honom. Nej men nu kom jag på en sak! Han ska vara lika gammal som jag.

16. Favoritmotto? Live without pretending, love without depending, listen without defending, speak without offending. 

17. Favoritskådespelare? Robin Williams.

18. Favoritfärg? Rosa och vitt.

19. Hög eller låg musik? HÖG!

20. Vart går du om du är ledsen? Till det närmsta lugna stället eller där ingen kan se mig.

21. Hur lång tid tar det för dig att duscha? 10 minuter?

22. Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen? Kanske en och en halv timme.

23. Någonsin varit med i ett slagsmål? Hell yes haha! Bråkar alltid med en kille i skolan och det slutar typ alltid med en fight..

24. Turn on? Längre än mig / Rolig men fortfarande lite blyg / Respektfull och omtänksam / Fint leende / Fina ögon

25. Turn off? Kort / Äldre än mig / Douchebag / Dryg / Respektlös / Leker något han inte är 

Sammanfattat kan det se ut så här:

  


26. Anledningen till att du började blogga? Tyckte det verkade såå kul, typ roligare än Instagram och det tycker jag det fortfarande är och för att jag älskar att skriva.

27. Rädslor? Sjukdomar, smärta och döden.

28. Senaste saken som fick dig att gråta? Smågrinade lite av en privat anledning.

29. Senaste gången du sa att du älskade någon? Kommer inte ihåg haha.

30. Meningen bakom ditt blogg-namn? Ett smeknamn för mitt namn, Karolina.

31. Senaste boken du läste? Läser tyvärr inga böcker och om jag gör är det för att vi gör det med klassen och då vill jag bara dö haha, blir rastlös. Jag försökte däremot läsa en e-bok på min mobil som heter Stalker. Ganska spännande, men det gick inte vidare.

32. Boken som du för tillfället läser? Ingen.

33. Senaste programmet du såg? Har fortfarande inte förstått vad det är.

34. Senaste personen du pratade med? Min bror.

35. Förhållandet mellan den senaste personen du smsade med? Min bästavän.

36. Favoritmat? Typ allting förutom medelhavsmat, fyfan vad äckligt!

37. Plats du vill besöka? Ett varmt plats i USA, typ som Miami och Los Angeles och Bahamas, mitt drömresemål!

38. Senaste platsen du besökte? En agilty-träningsplats med mina hundar.

39. Är du kär? Ja.

40. Senaste gången du blev förolämpad? Har ingen aning.

41. Favoritsmak på godis? Äter inte godis, tyvärr.

42. Vilka instrument spelar du? Piano.

43. Favoritsmycke? Mina fina Give Hope-armband från Ur & Penn.

 

44. Senaste sporten du spelade? Dans, och ja, jag anser att dans är en sport.

45. Senaste låten du låten du lyssnade på? Give Me That O av Rebecca Stella.

46. Favoritraggningsreplik? Tycker inte det är nån raggningsreplik direkt, men den är jättegullig. You are my definition of perfect.

47. Har du använt den någon gång? Nej, men jag ska försöka om jag är modig nog.

48. Senaste gången du var med någon? I förrgår.

49. Vem borde svara på de här frågorna nu? Alla som orkar. Det här tog mig ungefär två timmar att göra. I'm out haha. Vi ses sen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 18 februari 2017 22:30

Så, nu har jag löst problemet hur jag ska publicera videon från iMovie. Det var bara att gå in på bloggplatsens sajt och blogga därifrån från min mammas surffplatta, så man kan infoga allt man vill från bloggverktygen. Just det, jag kom ju på att d...

Av Karolina - 18 juni 2016 18:37

Det blir tidig skolstart haha, men det var mycket efterfrågat så varför inte skriva detta inlägg nu? Jag vet att många av er går fortfarande i grundskolan, men de flesta av er är inne på högstadiet. Och många är såklart oroliga inför 9:an. Men, (ok, ...

Av Karolina - 16 juni 2016 14:28

För bara några veckor sen satt jag på tåget där jag väntade att den skulle åka. Utanför på perrongen stod en man som pratade i telefon, märkte av honom en del då det var bara jag, den där mannen och en till person vid och i vagnen. Han fortsatte sitt...

Av Karolina - 15 juni 2016 22:15

Jag har vart lite frånvarande från bloggen som ni märkt, men jag är tillbaka nu. Om nån ens visar upp sig här längre haha. Anledningen var att jag helt enkelt inte hade tid pga skolan. Jag gick trots allt sista året i grundskolan. Det känns så overkl...

Av Karolina - 19 mars 2016 00:04

Vet ni vem kan ändra på ens dag bara inom ett par minuter? SL. Efter min dansträning vart jag bara helt utmattad och det enda jag ville var att åka hem. Jag brukar ta tvärbana och tunnelbana för att ta mig till/från dansen, vilket brukar ta 30 minute...

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards