karas

Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Karolina - 26 februari 2016 22:21

Herreguuud när kommer det vara ljust på morgonen? Ni vet känslan när larmet ringer och man känner sig helt död? Och inge ljus existerar utomhus? Jag vet att det blir ljusare mot kvällarna, men ingen skillnad på morgonen? Är det kanske dags att köpa en larmklocka som lyser upp eller är det kanske dags att fly landet för gott?Hur kan man klara av det här mörka halvåret under hela sitt liv, ja, det är tidens fråga. Jag tänker hålla ut till min 18-årsdag sen får jag se vad mitt öde säger. Antingen flyttar jag till en ljus lägenhet inne på stan (wawww) där jag kan bestämma allt i huset, exempelvis färger på möbler, ljussättning (det påverkar ens humör obviously) eller så flyttar jag till varmare ställen. Där var mitt tal haha. 


         

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Skapa flashcards