karas

Direktlänk till inlägg 15 juni 2016

Igång igen

Av Karolina - 15 juni 2016 22:15

Jag har vart lite frånvarande från bloggen som ni märkt, men jag är tillbaka nu. Om nån ens visar upp sig här längre haha. Anledningen var att jag helt enkelt inte hade tid pga skolan. Jag gick trots allt sista året i grundskolan. Det känns så overkligt när man säger det här, att man gått ut 9:an. Det känns ouppnåeligt, eller det var så jag tänkte när jag började. I slutet av sommarlovet satte jag ihop en lista där jag skrev upp allt jag var nervös inför, trodde att det skulle lätta upp. Det gjorde det ju inte för att efter varje sak jag skrev kom jag upp med en ny punkt och så fortsatte det. Ska jag kanske skriva ett inlägg om det? Alltså för er som ska börja 9:an nu till höst eller i framtiden, lite berättelser och tips? Funderar på om jag ska göra en serie om det för jag har en hel del att berätta (haha) eller bara ett omfattande inlägg om det. Men den kommer nog komma upp denna vecka. Sen har jag ett viktigt inlägg som jag helst av allt vill publicera så snart som möjligt för det är ett ämne som jag känner jag måste ta upp. Men sålänge får ni ha en bra kväll!

 

 

Haha, det enda man fick från vår graduation (skolavslutning).

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 18 februari 2017 22:30

Så, nu har jag löst problemet hur jag ska publicera videon från iMovie. Det var bara att gå in på bloggplatsens sajt och blogga därifrån från min mammas surffplatta, så man kan infoga allt man vill från bloggverktygen. Just det, jag kom ju på att d...

Av Karolina - 18 juni 2016 18:37

Det blir tidig skolstart haha, men det var mycket efterfrågat så varför inte skriva detta inlägg nu? Jag vet att många av er går fortfarande i grundskolan, men de flesta av er är inne på högstadiet. Och många är såklart oroliga inför 9:an. Men, (ok, ...

Av Karolina - 16 juni 2016 14:28

För bara några veckor sen satt jag på tåget där jag väntade att den skulle åka. Utanför på perrongen stod en man som pratade i telefon, märkte av honom en del då det var bara jag, den där mannen och en till person vid och i vagnen. Han fortsatte sitt...

Av Karolina - 19 mars 2016 00:04

Vet ni vem kan ändra på ens dag bara inom ett par minuter? SL. Efter min dansträning vart jag bara helt utmattad och det enda jag ville var att åka hem. Jag brukar ta tvärbana och tunnelbana för att ta mig till/från dansen, vilket brukar ta 30 minute...

Av Karolina - 5 mars 2016 00:39

Det är väldigt sent för att skriva ett inlägg vid den här tiden, men jag kände att detta ämne måste tas upp så tidigt som möjligt och så ofta som möjligt av flera andra.  Är man i min ålder antar jag att ni vet vad jag menar. Jag tror att alla har ...

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Skapa flashcards