karas

Alla inlägg under februari 2017

Av Karolina - 18 februari 2017 22:30

Så, nu har jag löst problemet hur jag ska publicera videon från iMovie. Det var bara att gå in på bloggplatsens sajt och blogga därifrån från min mammas surffplatta, så man kan infoga allt man vill från bloggverktygen.

Just det, jag kom ju på att det är den första gången som ni hör min röst haha!

Ni märker ju att jag inte pratar hälften av videon och det är för att jag inte ska göra oljud, det är ju som sagt en källare och det ekar. Så de som jobbar på Ur & Penn höra mig och tro att jag är värsta galningen som pratar med mig själv. Det är nämligen så att jag tror att man inte får filma därinne p.g.a säkerhetsskäl och för att det är liksom "behind the stage" så resten av folket inte får se vad som pågår. Jag kom på det nu, för i videon får ni se en glasdörr när jag visar er runt och där står det typ nåt om kamera eller nåt liknande. Eller? Men jag tog plattan ändå, liksom varför inte? Är inte direkt någon kriminell som ska göra nåt. Jag ska ju bara äta ur min matlåda som jag värmer i mikron...



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards