karas

Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Karolina - 16 mars 2015 21:43

Hej på er alla!
Ååhhh vad jag kommer älska den här veckan! Ok, det kommer låta lite konstigt men...ja. Idag och troligtvis imorgon kommer både jag och min mamma sova i vardagsrummet för att vi ska få vårt sovrum renoverat.mJag älskar när jag sover på andra ställen än där jag brukar (äähhh?). Det kommer vara jättemysigt faktiskt att sova här i vardagsrummet, new place liksom haha!
Jag håller på nu och bäddar för jag ska snart gå och lägga mig och så har jag lagt fram lite kläder för de kommande två dagarna.
Den sista bilden visar hur det är mitt rum nu med alla mina grejer i mitten av rummet. Antingen blir det vita tapeter eller ljusrosa. På riktigt, jag har längtat det här i typ 3 år.
Nu ska jag hoppa in i duschen! Godnatt på er! :*

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards