karas

Alla inlägg den 13 augusti 2015

Av Karolina - 13 augusti 2015 23:15

Sådär, då var vi äntligen hemma. Vi kom i tisdags på kvällen och jag däckade direkt haha. Nog med att flygresan var lite tröttande och mellanlandningen men så ska jag också vara förkyldpå planet. På morgonen innan planet lyfte hade jag huvudvärk och täppt och rinnande näsa. Och så den där förkylningssymptomen man känner inne i huvudet som är obeskrivlig tycker jag. Man känner sig typ yr samtidigt som pannan pressar sig ihop. Gissa vem som hördes som mest på planet ;-) haha

Nej men som tur var fick vi de allra sista platserna på planet längst bak (vi flög med 2 hundar) så det var väl inte så många som hörde mig nysa typ varje minut...

Och fy helvete vad skönt Sveriges väder är (ja, nu säger jag det efter alla år som jag klagade haha)! Är inte typ 20-25 grader det ultimata sommarvädret? Att svetten inte börjar rinna direkt efter man gick ut är ju bara tummen upp. Jag visste inte ens vad jag skulle ha på mig för att inte svettasju, det var därför jag helst undvek att vistas utomhus..

Annars då? Börjar skolan den 20:e (ja, fatta vad skönt att börja den på en torsdag och sedan helg efter nästa dag), så jag försöker vara extremt effektiv och hinna med allt innan skolstarten. Och mitt mål är ju att börja vara ''extremt effektiv'' varje dag istället för att slösurfa. Och vara så lite som helst på internet. Det gör jag för att bryta min internet vana (då menar jag att jag är inne på internet typ hela dagen) för jag måste ta skolan på största allvar det här året. Det andra målet jag har är att komma hem och läsa eller lära mig nåt nytt, vad som helst, men bara att jag lär mig. Hoppas att jag håller mit löfte dårå...

         

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards