karas

Alla inlägg den 28 september 2014

Av Karolina - 28 september 2014 13:35

Förlåt verkligen att jag inte hann blogga igår, men jag kom på att vi ska ha 2 prov den här kommande veckan. Den ena är kemi och den andra franska. Det dåliga är att vi har kemin på onsdagen och franskan på torsdagen, vilket gör det svårare att plugga till båda två. 

Visst, man ska vara fokuserad på provet som är närmast, vilket betyder att det är kemiprovet som är det. Men pluggar jag varje dag till den har jag ju bara en dag kvar att plugga till franskan och det går ju inte. Jag måste lära mig att balansera det på nåt vis. 


Hoppas ni har förståelse till det, jag har inte glömt er utan ibland kommer vissa saker i vägen vilket betyder att jag får bromsa bloggandet lite. Men så kommer det inte vara, min fantasi har inte dött ännu och de spännande inläggen har bara börjat! ;).


Vi hörs imorgon!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards