karas

Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Välkommen!

Av Karolina - 22 september 2014 14:26

 Hej på er och välkomna till min nya blogg här på Bloggplatsen! 

Några av mina läsare har följt mig ända sen min start, alltså då jag började blogga för första gången på riktigt. Jag startade min allra första blogg på Bloggplatsen och i april 2013 gjorde jag en mer än förutsagd lång paus, ända till augusti var det väl. Sen blev det lite problem på den här domänen så jag la ner helt och hållet min blogg och sen dess har jag inte haft nån blogg för jag letade runt på olika bloggsajter för att se vilken var bäst, det rörde sig mest om Blogg.se, men den bokstavligen sög. På riktigt. Det är inte så som alla andra bloggare på blogg.se beskriver att den domänen ska vara. För att få en fin design måste man köpa det. Well look at the fu**s I give! Tror de att jag ska köpa det? Nej, men nu blev jag lite arg faktiskt, ingen bra start av mitt första inlägg haha..

Men nu ska jag presentera mig själv. Jag heter Karolina, men jag har två smeknamn. Karro och Kazzy. Karro låter vänskapligt medans Kazzy låter mer ballt. Så jag valde den ballare smeknamnet till min blogg såklart  ;). Jag är 13 år och går i en engelsk skola här i min förort i Stockholm. Jag går i 8:an nu för tillfället om inte jag plötsligt blir en bezzerwizzer och får gå upp en klass. Haha.

Jag bor i Stockholm med min mamma, bror, en katt och en hund, en söt liten Papillon! :)  

Jag hade en blogg förut som var på Nattstad i somras, men jag kände att nånting saknades. Nämligen min älskade domän som jag började allra först på. Det var bloggplatsen, kände att jag tillhörde där. Och här kommer jag fortsätta. (Nawww) :)


Nej, men nu blev det ju lite överdrift va? 

Trevlig läsning på er! xoxo Kazzy

 
 
Alba o Amanda

Alba o Amanda

22 september 2014 17:48

Just nu så har vi en veckans blogg tävling på vår blogg som avslutas nästa måndag. Så om du vill ha chansen att bli länkad på vår blogg så är det bara att gå in och kommentera "Jag är med". Du får kommentera hur många gånger som du vill! ♥

http://nattstad.se/albaoamanda

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 18 februari 2017 22:30

Så, nu har jag löst problemet hur jag ska publicera videon från iMovie. Det var bara att gå in på bloggplatsens sajt och blogga därifrån från min mammas surffplatta, så man kan infoga allt man vill från bloggverktygen. Just det, jag kom ju på att d...

Av Karolina - 18 juni 2016 18:37

Det blir tidig skolstart haha, men det var mycket efterfrågat så varför inte skriva detta inlägg nu? Jag vet att många av er går fortfarande i grundskolan, men de flesta av er är inne på högstadiet. Och många är såklart oroliga inför 9:an. Men, (ok, ...

Av Karolina - 16 juni 2016 14:28

För bara några veckor sen satt jag på tåget där jag väntade att den skulle åka. Utanför på perrongen stod en man som pratade i telefon, märkte av honom en del då det var bara jag, den där mannen och en till person vid och i vagnen. Han fortsatte sitt...

Av Karolina - 15 juni 2016 22:15

Jag har vart lite frånvarande från bloggen som ni märkt, men jag är tillbaka nu. Om nån ens visar upp sig här längre haha. Anledningen var att jag helt enkelt inte hade tid pga skolan. Jag gick trots allt sista året i grundskolan. Det känns så overkl...

Av Karolina - 19 mars 2016 00:04

Vet ni vem kan ändra på ens dag bara inom ett par minuter? SL. Efter min dansträning vart jag bara helt utmattad och det enda jag ville var att åka hem. Jag brukar ta tvärbana och tunnelbana för att ta mig till/från dansen, vilket brukar ta 30 minute...

Presentation


Haha, skoja bara. Den här bloggen är visst fancy. Här skriver jag om det jag älskar mest. Shoppa, resa och träna. Och också lite livshändelser. KONTAKT:
info.karolinal@gmail.com
INSTAGRAM: karalaso

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Vll du skriva ett inlägg på min blogg?


Ovido - Quiz & Flashcards